id="wrapper">

snygga läppar XD

dom e snygga + dom e fina :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Asså på min blogg har du kommenterat lite. Jag undrar varför, alltså varför du kommenterat det retande, eller vad man ska säga. Det man blir lite små ledsen för.



I inlägget ''typ nyss vaknat'' så har du kommenterat ''försöker du vara fjortis emelie!?'' varför frågade du det? när du endå vet att jag varken försöker eller vill vara fjortis ?



i inlägget ''tillbaka igen :))<3'' så hade jag skrivit rubriken ''haha ful bild'' under en bild och du kommenerade ''aa, håller med xD ahahahahahahahah'' (nåt sånt typ) varför kommenterade du dom där ledsamma sakerna? jag vill inte vara dum:) jag frågar bara vänligt :)

2010-05-19 @ 14:39:36
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0